Synergy-1.3.6

Synergyの新しいバージョンが出ています.SynergySynergy+の二つのプロジェクトはマージされたとのことです.
参考:synergy-plusを使おう - なぜか数学者にはワイン好きが多い

Where did Synergy+ go?

Synergy+ and Synergy have now merged! We'll still be using the old synergy-plus source code repository and mailing lists (there's no reason to migrate away). A bit of history for the newcomers... Chris Schoeneman created the original version of Synergy, but temporarily stopped development in 2006. Since the demand for updates was so massive, Synergy+ was started by Sorin Sbârnea and Nick Bolton in 2009 to provide support and bug fixes. While maintaining version 1, we are also working on version 2, which will see more stable support for newer operating system versions.


Synergy+はどこに行ってしまったのでしょう?

Synergy+とSynergyは,マージされることとなりました!我々は今まで使われていたSynergy-plusのソースコードリポジトリメーリングリストを利用し続ける予定です(移行する特別な理由が思い浮かびません).
新しく使い始めてくれるために,ちょっとした歴史を...
Chris SchoenenmanがSynergyのオリジナルバージョンを作りました.しかし2006年に一時的に開発を停止しました.
しかしアップデートの要望が非常に多かったことから,サポートとバグフィックスのためにSorin SbârneaとNick Boltonが2009年からSynergy+を始めました.バージョン1のメンテナンスと同時に,新たなOSの安定化サポートのためのバージョン2の作業を続けています.

改良点を見ると,確かにMac OSバグフィックスが多いようです.

リリース当初はNorton Antivirusがダウンロード終了と同時に勝手に削除していましたが,

(↓ダウンロード終了と同時にポップアップが出て「このファイルは削除されました」と出ていました)

今現在は大丈夫なようです.

(↓「このファイルは疑わしい処理を実行していません」と出ています)